WIIEO HEELG!

lyllo er dumma freaks!
Själv kommer man hem och vet om att helvetet har bara börjat. Inge ledigt för jenny inte neejdå!


Hursomhelst det jag egentligen vill prata om idag är att jag tycker att vi alla borde gå ihop och DÖDA alla gubbar i världen, eller iallafall göra det lagligt. När jag skulle hem från skolan idag så var jag trött och sliten och ville helst av allt bara hem men jag ser att jag behöver tanka så jag svänger in vid Frasses för att tanka där. Båda tankarna var upptagna så jag parkerade en liten bit bort som alla gör där och satte mig för att vänta. Den ena utav dessa bilar som stod där var ägd av en äldre gubbe som skulle försöka tanka sin bil, villken inte gick så bra och han såg mest förrvirrad ut och tittade på tanklocket och tanken omvartannat. Aja, ingen fara med det, men den andra bilen som stod och tankade var färdig och satte sig i bilen så jag gjorde mig redo för att åka dit OCH TROR NI INTE att det kommer en jävla gubbe körandes och svänger in framför mig för att hinna få tanksaken först!!!!!! Jag var milimeter på att köra på den jäveln!!!'
han kan vän stå i kö som alla andra!!??

Röstar du på mitt parti i Euparlamentsvalet lovar jag att göra det lagligt att döda gubbar över 65 år som jävlas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0