Nya liv?

jasi.. nu börjar ju jobbet på allvar och jag ska iväg ikväll till en total främling och göra jobbet!
Är skitnervös!
Känner att jag har behov av att införskaffa en almanacka.. ni vet så jag kan hålla koll på allt som händer.. har mycket möten och visningar som jag bör skriva upp någonstans!
Få se om jag hittar någon rolig sådan :)




Tänkte bara tipsa om en sida som jag hittat (Eller rättare sakt min syster)
http://voodolls.se/

Där kan man köpa söta små Voodoo dockor som ger tur, hjälper en att hämnas etc etc! :)
Skitsöta presenter.. IWANT!

Den här är min favorit!

Han avskyr egoister och hycklare. Och han har ett speciellt ont öga till folk som inte kan hålla tyst i biosalongen. Black Mamba retar sig på alla som inte vill gå ut och festa bara för att dom ska jobba imorgon. Han gillar inte barn heller.

Black Mamba skyddar mot ond VooDoo. Han kan vända besvärjelser och kasta tillbaka dom rakt i nyllet på angriparen

Kommentarer
Postat av: We See

Då håller vi tummarna för att du vinner =)

2009-10-08 @ 13:19:37
URL: http://wesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0