DATORN IS BAAACK<33

Handikapp tiden är slut mina vänner för idag, då vi varit ifrån varandraen månad, så har jag åter igen återförenats med min kära vän Datorn "bäbiis" Engman! :) Greeeat!
Idag har jag gjort en massa nyttigheter

- Träffade min jobbcoach för första gången. Tycker det var ett mycket givande samtal vi fick :)
- Anmält min börsch försvunnen och spärrat kortet + beställt nya
- Hämtat bäbis på elgiganten
- Handlat middag

kommande:
- Ska läga middag med Anton.

Så helt lat är jag inte! :)
Har på senaste tiden bloggat mycket på den andra bloggen som jag skapat! Har varit tveksam om jag ska lägga ut den här på bloggen men... joo det tycker jag att jag ska!
http://timeforpopcorn.blogg.se
så besök gärna den! :)


Tänkte lägga upp lite bilder om vad som hänt sen senast!

Luleåkalaset tillsammans med...... eller vänta! Nu gick jag för långt va? ;)

 

Första Hockeymatchen ever.. yes im a total Hockey noob men det var riktigt skoj! Massor med galna mördhotande människor där men.. sånt är livet! Detta evenemang tillbringades med Anaawww :D

 

Påbörjade min resa mot en ny hårfärg, man kan ana en gula/oranga toner! hmmm...

 

Anna 20år!! :)

Anton är liiite utstött eftersom han saknar tungpiercing :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0