I am BACK!

Såja! Måndageb är åter här så nu är det dax att återgå till vardagen (för dom som har).
Nu har bakisheten lagt sig och jag kan sitta och minnas tillbaka på en helg med massor av skoj och en gnutta för mycket alkohol! ^^
Bilder kommer så fort datorn är på plats igen
Träffat människor som har varit saknade men även lite nytt folk!  :)
Igår tog jag också tag i fläsket och åkte till gymmet en snabbis!
Dagens planer är att skjutsa anton till busstationen och sen..... dryga på härhemma tror jag!

Någon som kan ge mig min dator tillbaka?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej:) Jag har inte dig någon annan stans så jag skriver här :P jag kom på att man kan köpa en violett toning för att få bort det orangea i håret:)om silvershampoo fungerar dåligt alltså:D

2009-09-07 @ 14:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0