JOBB!!

Tro det eller ej men jag känner mig väldigt glad över att sitta på jobbet. Det känns som att man har ett liv då ;) Idag har jag faktiskt inte gjort mycket alls egentligen. Sett two and a half men (MÅSTE köpa fler sessonger eftersom att jag snart sett sönder dom 3 jag har -.-) Sen har jag ju självklart, som alla andra dagar, skickat jobbansökningar kors och tvärs över städerna.

Fick idag också mitt första "Nej-du-får-inte-jobbet" mail. OCH TACK det företag som jag fick detta utav.  Det var faktiskt ävldigt uppskattat att någon överhuvudtaget tar sig tid att informera att man faktiskt inte fått den tjänst man ansökt om. Varför kan inte alla företag göra så?
Men som sakt, 'n s¨länge så håller jag humöret uppe och håller ständigt tummarna för att en dag få ett "Ja-du-får-jobbet" mail. :)

Idag har jag Dock tagit fram en sida hos mig som jag inte trodde fanns. Jag grävde i ett skåp och hittade min högt älskade MP3 som gick sönder för kanske två sommrar sedan. Jag fick för mig att jag skulel börja skruva i den för att se om jag kunde fixa den och VIIPS! nu kan jag lyssna på gamla godingar som jag glömt ;D
(Kanske dock skatillägga att felet inte var så speciellt svårt att fixa så att ingen får för sig att dom ska skicka alla sina trasiga saker till mig. Jag vet nämnligen mina begränsningar)

Ni vet ju att jag ändrar hårfärg? och att jag anväder silverschampo för att bli av med det värsta av denna oranga ton. Hur som helst... det kan vara inbildning MEN.... JAG TYCKER mig kunna se en skillnad, börjar trivas i detta snart tror jag. Lovar att bilder kommer upp så fort som möjligt :)

 

Men.. nu tycks mina arbetsuppgifter för natten ta slut så sängen ser ganska så lockande ut.
Sov så gott allesammans!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0