och så har törnrosa vaknat ur dvalan!

Haha.. hujeda mig kan inte se på mig själv i spegeln och faktiskt se.... MIG!
Det jag kan se är en människa med fruktansvärt gult hår! Min trogna vän  har dock tipsat mig om att prova på silvershampoo och testa på blodinernas glada värld.. Detta är något som jag faktsikt funderar på att göra.. HAHA.. Ingen har väl någonsin kunnat tänka sig Jenny som blond ?
Och sen så om jag nu faktiskt är blond så kan jag ju färga något roligt sedan, men nu ska jag iallafall prova detta (ej så fagra) ;D
Anton kom iallafall med en ganska söt kommentar inatt. Han sa att han tyckte att jag blev fin i den här hårfärgen för att jag blev så söt när jag sov.. Han sa att "det ser ut som att du  är i din egen lilla värld" xD
Han är som söt. Tillochmed så pass söt att han ska få frukost på sängen! ..... ibland förvånar jag tillochmed mig själv!
Ikväll blir det träning på step in..
Jo ni hörde rätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0