Tjosan!

har tillbringat helgen ute på vift! Jag och Anton packade våra saker på lördagen för att tillbringa vår tid på stugan i jävre. Detta vart inte långtvarit då en lång mörk främlig knackade på dörren och kidnappade oss, denna ville ha sällskap ut på krogen så jag och Anton hänkade på. Tequila är ÄCKLIGT och jag vill aldrig mer röra dena fruktansvärda dryck.
På krogen fanns bara fjortispojkar i flanellskjortor och nördagr i mjukisbyxor så där ville vi inte stanna länge så vi besökte gamla hederliga sunes! Trevlig kväll ändå! :D
Söndag skjutsade den långa mörka främligen tillbaka oss till stugan där jag och Anton tillbringade natten. Sköntatt slippa alla andra i familjen ett tag!

humhum.. idag har jag inte varit riktigt frisk heller skall väl påpekas!

Nu är min nya blogg skapad men den är ännu ganska hemlig.. men får väl se om en viss snokare kan hitta den.. skulle inte förvåna mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0